Sunday, January 15, 2012

Just Memory...




Arggghhhhh ! Rindunya time ni :( boleh tak fit nak undur balik time tu ? boleh tak ? boleh la ? boleh please ? alaaaa boleh laa ? boleh eyh ? ... Hmmm, kalau sekarang ni memang harapan lah nak ada gambar macam tu lagi :( Fit tak boleh lupa memory tu. huhuhuhu :'( I WANT TO TAKE A PICTURE WITH YOU AGAIN ! Tapi, semua yang fit inginkan tu cuma harapan je lah. OKAY FINE ! huffffft -,-"

fit baik : bila nak tangkap gambar macam tu lagi ?

fit jahat : kau tak payah nak berangan la weyh..

fit baik : tapi aku sayangkan dia..

fit jahat : walaupun kau sayang dia, ada dia sayang kau balik ?

fit baik : aku tak tau (dengan muka yang sedih)

fit jahat : ahahahhaaha.... PADAN MUKA KAU !

fit baik : aku harap suatu hari nanti aku dapat tangkap gambar dengan dia lagi :)

fit jahat : kau mimpi terlalu jauh lah sengal ! hahaha

fit baik : okay fine ! Kau nak menang kan JAHAT ?! Nak menang ambik ! Aku tak perlu pun :P

fit jahat : Uishhhh... dia marah lah. Takut dowh. Better aku lari dulu. CHAW --->

No comments:

Post a Comment